Zgłoszenie naprawy uszkodzonego sprzętu jest bardzo proste. Sprzęt do naprawy można dostarczyć osobiście lub za pośrednictwem firmy spedycyjnej/poczty. W każdym przypadku wycena naprawy jest darmowa i do niczego nie zobowiązuje, również w przypadku rezygnacji z naprawy.
Zgłosić naprawę uszkodzonego sprzętu można na dwa sposoby:
- Osobiście czyli przynosząc uszkodzony sprzęt do naszego serwisu. Nie ma potrzeby umawiania terminu wizyty, po prostu przyjdź w godzinach pracy serwisu, a gwarantujemy że wstępną diagnozę i wycenę naprawy wykonamy od ręki w zaledwie 15 minut. Serwis LaptopFix mieści się przy ulicy Grójeckiej 132 w Warszawie (Szczęśliwice, Ochota) – mapka z dokładną lokalizacją znajduje się w zakładce Kontakt
- Wysyłkowo – oprócz serwisu stacjonarnego realizujemy również naprawy wysyłkowo za pośrednictwem firmy kurierskiej. Dzięki temu możesz naprawić swój uszkodzony sprzęt bez wychodzenia z domu. Wystarczy, że wypełnisz znajdujący się poniżej interaktywny formularz zgłoszeniowy. Jeśli wybierzesz w opcji wysyłki: “Chcę zamówić kuriera”, po przyjęciu zgłoszenia wyślemy na podany adres mailowy list przewozowy, który należy wydrukować i nakleić na paczkę oraz protokół odbioru dla kuriera, który należy wydrukować w dwóch egzemplarzach. Kurier zgłosi się po odbiór przesyłki w wybranym przez Ciebie terminie. Jeśli nie chcesz korzystać z tej opcji wysyłki, nie ma problemu. Spakuj sprzęt do naprawy i wyślij na adres naszego serwisu. Zamiast wypełniać formularz na stronie, możesz też go pobrać, wydrukować i wypełniony dołączyć do paczki. Zgłoszenie naprawy nie zobowiązuje do zamówienia naprawy. Decyzję podejmiesz dopiero po zapoznaniu się z przedstawionym przez nas kosztorysem. W przypadku rezygnacji ponosisz tylko koszty przesyłki – 20 zł w jedną stronę.
Procedura naprawy wysyłkowej
- Po otrzymaniu paczki, sprzęt przekazywany jest technikom w celu weryfikacji usterki i wyceny naprawy.
- W ciągu trzech dni roboczych od otrzymania sprzętu, jednak najczęściej już na drugi dzień, wysyłamy mail z kosztorysem naprawy i przewidywanym czasem jej realizacji
- Po akceptacji kosztorysu przystępujemy do naprawy
- Zakończenie naprawy potwierdzamy mailowo
- Płatność przelewem za naprawę
- Wysyłamy naprawiony i przetestowany sprzęt przesyłką kurierską
O czym należy pamiętać:
- Należy dobrze zabezpieczyć paczkę aby uniemożliwić uszkodzenia sprzętu w transporcie
- Możliwie jak najdokładniej opisać występującą usterkę oraz jej objawy
- Przy odebraniu przesyłki sprawdzić jej zawartość w obecności kuriera, nawet jeśli nie nosi ona widocznych śladów uszkodzeń. Protokół szkody spisany w obecności kuriera jest jedyną podstawą do uznania ewentualnych reklamacji mechanicznych