zgłoszenie naprawy

Zgłoszenie naprawy uszkodzonego sprzętu jest bardzo proste. Sprzęt do naprawy można dostarczyć osobiście lub za pośrednictwem firmy spedycyjnej/poczty. W każdym przypadku wycena naprawy jest darmowa i do niczego nie zobowiązuje, również w przypadku rezygnacji z naprawy.

 

Zgłosić naprawę uszkodzonego sprzętu można na dwa sposoby:

  • Osobiście czyli przynosząc uszkodzony sprzęt do naszego serwisu. Nie ma potrzeby umawiania terminu wizyty,  po prostu przyjdź w godzinach pracy serwisu, a gwarantujemy że wstępną diagnozę i wycenę naprawy wykonamy od ręki w zaledwie 15 minut. Serwis LaptopFix mieści się przy ulicy Grójeckiej 132 w Warszawie (Szczęśliwice, Ochota) – mapka z dokładną lokalizacją znajduje się w zakładce Kontakt

 

  • Wysyłkowo – oprócz serwisu stacjonarnego realizujemy również naprawy wysyłkowo za pośrednictwem firmy kurierskiej. Dzięki temu możesz naprawić swój uszkodzony sprzęt bez wychodzenia z domu. Wystarczy, że wypełnisz znajdujący się poniżej interaktywny formularz zgłoszeniowy.  Jeśli wybierzesz w opcji wysyłki: „Chcę zamówić kuriera”, po przyjęciu zgłoszenia wyślemy na podany adres mailowy list przewozowy, który należy wydrukować i nakleić na paczkę oraz protokół odbioru dla kuriera, który należy wydrukować w dwóch egzemplarzach. Kurier zgłosi się po odbiór przesyłki w wybranym przez Ciebie terminie. Jeśli nie chcesz korzystać z tej opcji wysyłki, nie ma problemu. Spakuj sprzęt do naprawy i wyślij na adres naszego serwisu. Zamiast wypełniać formularz na stronie, możesz też go pobrać, wydrukować i wypełniony dołączyć do paczki. Zgłoszenie naprawy nie zobowiązuje do zamówienia naprawy. Decyzję podejmiesz dopiero po zapoznaniu się z przedstawionym przez nas kosztorysem. W przypadku rezygnacji ponosisz tylko koszty przesyłki – 20 zł w jedną stronę.

 

 

Procedura naprawy wysyłkowej
  • Po otrzymaniu paczki, sprzęt przekazywany jest technikom w celu weryfikacji usterki i wyceny naprawy.
  • W ciągu trzech dni roboczych od otrzymania sprzętu, jednak najczęściej już na drugi dzień, wysyłamy mail z kosztorysem naprawy i przewidywanym czasem jej realizacji
  • Po akceptacji kosztorysu przystępujemy do naprawy
  • Zakończenie naprawy potwierdzamy mailowo
  • Płatność przelewem za naprawę
  • Wysyłamy naprawiony i przetestowany sprzęt przesyłką kurierską

 

O czym należy pamiętać:

  • Należy dobrze zabezpieczyć paczkę aby uniemożliwić uszkodzenia sprzętu w transporcie
  • Możliwie jak najdokładniej opisać występującą usterkę oraz jej objawy
  • Przy odebraniu przesyłki sprawdzić jej zawartość w obecności kuriera, nawet jeśli nie nosi ona widocznych śladów uszkodzeń. Protokół szkody spisany w obecności kuriera jest jedyną podstawą do uznania ewentualnych reklamacji mechanicznych

 

Dane teleadresowe

Dane do faktury VAT

(opcjonalne)

Sprzęt

Preferowany termin odbioru przesyłki przez kuriera

(Realizacja zlecenia w wybranym terminie zależna od możliwości logistycznych kuriera)

adres serwisu

                       LaptopFix                              ul.Grójecka 132, 02-390 Warszawa

dane kontaktowe

                       tel: 22 662 10 55                      mail: serwis@laptopfix.pl

godziny pracy

                  pon - pt.: 09:00–19:00                    sob.: 10:00–14:00